Gyakran Ismételt Kérdések

Hol van kiszállítás?

Budapesten díjmentesen és az agglomerációban: Adyliget, Biatorbágy, Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Diósd, Dunaharaszti, Érd, Gyál, Herceghalom, Hűvösvölgy, Nagykovácsi, Páty, Pilisborosjenő, Pomáz, Remeteszőlős, Solymár, Szigetszentmiklós, Szigethalom, Telki, Törökbálint, Üröm, Zsámbék, 400 Ft szállítási díj ellenében.

Milyen formában tudok rendelést leadni?

Rendelését kizárólag interneten, regisztrációt követően adhatja le. Elérhetőségeinket a „Rólunk” menüpont alatt találja.

Lehet-e csak egyes napokra rendelni?

Igen, tetszés szerinti napokra adhat le rendelést.

Lehet-e a menü fogásait cserélni ?

Nem. Csakis az előzetesen összeállított menüinkből rendelhet.

Közvetlen másnapra tudok-e rendelni?

Nem. Rendelését a kiszállítás napját megelőzően, legkésőbb 48 órával várjuk déli 12 óráig.

Mikor érhető el ügyfélszolgálatunk?

Hétköznap 8:00-16:00 óra között várjuk megkeresésüket a +36 30 828 3759 vagy az albadeli@albatrosparty.hu email címen.

Mire kell figyelnem a regisztráció során?

Fontos, hogy miután beírta adatait és elküldte regisztrációs kérelmét, e-mailen érkezik egy visszaigazoló link. Kérem kattintson rá, ezzel aktiválja regisztrációját. Bejelentkezni és rendelni ezt követően tud majd.

Honnan tudom, hogy beérkezett a rendelésem?

Miután elküldte rendelését, e-mail fiókjába érkezik egy visszaigazolás, majd a számla.

Adhatok meg több szállítási címet is?

Igen. Egy azonosítóhoz több szállítási cím is beállítható. Miután a kiválasztott ételeket a kosárba helyezte, a "Végeztem, fizetek" zöld ablak felett kattintson az "Új címet veszek fel" fülre. Ezt követően véglegesítse rendelését.

Hogyan tudom kifizetni rendelésem?

Kizárólag, online fizetésre van lehetőség!

Mikor várható a futárok érkezése?

Futáraink 8:00-14:00 óra között várhatók.

Hogyan tudok egyeztetni a futárral?

Kérés, kérdés esetén kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a +36 30 828 3759-es telefonszámon.

Panasz esetén kihez fordulhatok?

Kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a +36 30 828 3759- es telefonszámon vagy írjon e-mailt az albadeli@albatrosparty.hu címre.

Lemondhatom -e rendelésem?

Nem. Rendelést követően nem áll módunkban lemondást elfogadni. Szíves megértésüket köszönjük!

Fizethetek-e SZÉP kártyával?

Igen, OTP Szép kártyát is használhatsz a rendelésed kifizetésére. Folyamatban van a K&H és MKB Szép kártyák bevezetése is.