Általános Szerződési Feltételek

A www.albadeli.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a weboldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési és felhasználási feltételeket, adat és panaszkezelési szabályainkat és azok minden pontjával egyetért! Továbbá hozzájárul ahhoz, hogy a Menza and Catering Kft. marketing célú emaileket küldjön az Ön számára. Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!
Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: Menza and Catering Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 2094 Nagykovácsi, Greszl Ferenc utca 18. B. ép.
  • Adószám: 26142067-2-13
  • Cégjegyzékszám: 13-09-189438
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség: albadeli@albatrosparty.hu 
  • Telefon: + 36 70 389 8445 

A megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A webáruház készételeket forgalmaz. A megjelenített termékek megrendelhetők a webáruház szoftveren keresztül. Áraink bruttó árak, melyek az áfát tartalmazzák.
Regisztráció:
Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztrációhoz e-mail cím szükséges. Ügyeljen az adatok pontos megadására.
A megrendelés folyamata:
1.    Regisztrációt követően, e-mail címmel lehet bejelentkezni a honlapra. 
2.    Az adott heti étlapnál válassza ki a megrendelni kívánt ételeket. A rendszer zölddel jelöli a kiválasztott ételeket.
3.    Ezt követően a kosárra kattintva tudja ellenőrizni a rendelés tartalmát. Itt van lehetősége módosítani a rendelését vagy továbblépni a fizetéshez. 
4.    A fizetés weboldalon keresztül történhet. Fizetés után rögzítésre kerül a megrendelés. 
5.    A rendelésről a rendszer automatikus e-mailben tájékoztat. 
6.    A rendelését szállítási nap előtt 48 órával fogadjuk.
Rendeléseit nyomon követheti az oldalra történő belépéskor.

Elállási jog:
A gyorsan romlandó élelmiszereket feltétel nélkül visszaküldhetem?
Nem, mert a gyorsan romló termékek (például nem tartós élelmiszerek) és természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek esetén sem állhat el a fogyasztó a szerződéstől (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet).
A rendeléseket a készlet erejéig teljesítjük!

2.    Tájékoztató a Panaszkezelésről
Kérjük, panaszával, észrevételével forduljon a Menza and Catering Kft. munkatársaihoz, a gyorsabb ügyintézés érdekében.
A panasz:
Panasz a Menza and Catering Kft. tevékenységével, szolgáltatásával, termékével - vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, amelyben a panaszos egyértelműen a Menza and Catering Kft. eljárását (különösen: szolgáltatási, ügyintézési, - nyilvántartási hiba) kifogásolja.
Nem minősül panasznak, ha az ügyfél általános tájékoztatást, véleményt vagy állásfoglalást igényel.
A panaszos:
Panaszos lehet a Menza and Catering Kft. szolgáltatási tevékenységének igénybe vevője, azaz azok, akik megrendelik termékeit.
A panasz bejelentésének módjai:
1.    Szóbeli panasz; telefonon a (+36) 70 389 8445 telefonszámon, a telefonon közölt szóbeli panaszt a hét minden munkanapján, 8 órától 16 óráig teheti meg.

2.    Elektronikus levélben az albadeli@albatrosparty.hu címen.
Az ügyfél eljárhat meghatalmazott útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, úgy a meghatalmazásnak a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben foglalt követelményeknek kell eleget tenni. A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén a Menza and Catering Kft. vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is.
Panaszkezeléssel kapcsolatos döntés közlése:
A Menza and Catering Kft. a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indokolással ellátva és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére.
Ha az érdemi döntést közlő dokumentum jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismerteti.
A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:
    Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályához (Cím: 1051 Budapest, Sas u.19. III. em.)
    vagy a területileg illetékes járási hivatalokhoz. Elérhetőségeket itt találhatnak: jarasinfo.gov.hu.
    Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; www.bekeltetes.hu)
    az ügyfél döntése alapján a polgári perrendtartás szabályai szerinti bírósághoz.

A Menza and Catering Kft. a panaszt és az arra adott választ 1 hónapig őrzi meg.
3.    Tájékoztató a biztonságos internetes fizetési megoldásról, mely weboldalunkon működik.
Biztonságos fizetés kártyával:
Weboldalunk az CIB Bank fizetési rendszer által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújt vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztásával növeljük meg. Rendelési weboldalunk a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a SimplePay rendszer és a vásárló Bankja pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat egy 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetési oldalon. A fizetőoldal adattartalmáról (kártyaszámok, jelszó) weboldalunk nem kap értesítést, azokat csak a Bank éri el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően weboldalunk tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző program beállításainak támogatnia kell az SSL titkosítást. A megfelelő összegű fedezet esetén megrendelt szolgáltatások ellenértéke, vagyis a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján (mely összeg többnyire 5-10 percen belül kerül levonásra a szolgáltatáshoz kapcsolt aktuális zsebből).

A fizetés menete:
1.    Ön a weboldalunkon összeállítja, majd a kosárban megtalálhatja rendelését. Fizetés gomb megnyomásával kiválaszthatja a bankkártyás fizetési módot.
2.    Ezt követően Ön átkerül a SimplePay biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez a kártyaadatait szükséges megadnia.
3.    A kártyaadatainak megadását követően a “Fizetés” gombra kattintva tudja elindítani a fizetési tranzakciót.
4.    A fizetést követően Ön visszatér a weboldalunkra, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kap és e-mailben automatikusan érkezik a visszaigazoló e-mail, tartalmazva a megrendelt ételeket.

Tudomásul veszem, hogy a Menza and Catering Korlátolt Felelősségű Társaság (Székhely: 2094 Nagykovácsi, Greszl Ferenc utca 18. B. ép.) adatkezelő által a www.albadeli.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: e-mail cím.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Budapest, 2020.03.20.